Asiakaspalvelu / Tukipalvelu

Tuonetti:lla on keskitetty asiakaspalvelu, joka vastaa kaikista tukipyynnöistä. Asiakaspalvelu on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta [email protected].

Meillä ei ole päivystävää puhelinpalvelua lainkaan. Puhelinpalvelu on saatavilla vain tietyn tyyppisissä asiakkuuksissa, jossa se on erikseen mainittu. Asiakaspalvelumme kautta on kuitenkin mahdollista varata soittoaika.

Tuemme tällä hetkellä useampaa eri chat mahdollisuutta ja niiden käyttöönotto on mahdollista meidän asiakaspalvelun kautta. Tuemme seuraavia chat palveluita:

  • Slack
  • Microsoft Teams
  • Google Chat
  • Facebook Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram

Chat palveluiden kautta viesteihin vastataan samalla aktiivisuudella kuin sähköposteihin, Chat -palveluiden tarkoitus on vain helpottaa hetkittäistä nopeampaa vuorovaihtoa.

Palveluihin liittyvät tukipyynnöt

Mikäli teillä on jonkin palvelun kanssa ongelmatilanne, pyydämme teitä olemaan yhteydessä tukipyyntö lomakkeen kautta. Tämä helpottaa meitä selvittämään ongelmat nopeammin.

Voit avata tukipyynnön asiakassivujemme kautta tai tästä linkistä.

Auttoiko artikkeli teitä? 161 käyttäjistä hyötyivät artikkelista (863 Äänet)